Artworks copyright © Kinga Spiczko

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zgadzam się na kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek sposób grafik, zdjęć, tekstów oraz wzorów bez mojej zgody.

Proszę, uszanuj moją pracę.

08 stycznia 2012

Witamy w Nowym Roku!


Pierwszy wpis w Nowym Roku to niespodzianka dla wszystkich fanów Potworów!
Klikając w obrazek powyżej możecie ściągnąć całkiem świeżutki i jeszcze pachnący nowością kalendarz z Potworami, który po wydrukowaniu i przycięciu będzie Wam towarzyszył przez kolejne 12 miesięcy :) Miłego ściągania i używania! :) (klikamy napis "Click here to start download from sendspace" na niebieskim polu )

10 komentarzy:

  1. haha super sprawa:D szkoda tylko ze nie mam kolorowej drukarki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny, potworny wręcz :E

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Od razu sobie ściągnęłam i zrobię mini kalendarzyk :) Często tu zaglądam - czytam kolejną książkę o tym jak jakaś kobieta przez rok próbuje coś zmienić itp. ale Twój rok z potworami to najweselszy pomysł z jakim się spotkałam. I wciąż tak wiele zostało do końca :) wyżebrałam u Agi jeden papier z Twojej kolekcji - po śląsku potwór to bebok ;-) zapraszam Cię do obejrzenia tej kartki http://kolorowanka.wordpress.com/2011/11/27/uwaga-bebok/ mam wielką nadzieję, że takie kartki to radość dla projektujących papiery. Rozpisałam się - to pod wpływem tego kalendarza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superancka sprawa - kalendarz przepięknyyyyyyyyyy. Nie mogę otworzyć tego pliku ale będę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, ja już go mam u siebie - dziękują Ci wszyscy wielbiciele Twoich potworków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :-). Potwornie fajny :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja już swój mam http://kolorowanka.wordpress.com/2012/01/17/potworny-kalendarz/ jeszcze raz bardzo dziękuję, postawiłam sobie na biurku :D

    OdpowiedzUsuń